onsdag 31 januari 2024

Onsdag 31/1-2024 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov okey fram till sex tiden så till sju och så till 10:30 tiden då jag kom ur sängen till och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till tolv tiden körde den idag till 14:30 då jag la ner för dagen. Sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång med middagen och såg idag ett nytt avsnitt av en ny serie på skyshowtime som verkar okey att se i alla fall första avsnittet idag var okey. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och så har jag inte gjort mer idag än detta. En helt okey dag idag.

TRÄNING: Jaha idag gjorde jag inte allt tappade farten på slutet och la ner och gick hem igen.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra även om jag var seg idag igen sov lite kasst ändå kan inte somna som jag vill men jag tror att jag vet varför det sker skall se tills inatt om jag kan somna som jag vill igen. Är inte klar med polisen ännu men tills imonn så kommer jag nog vara det hoppas jag i alla fall.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: