onsdag 24 januari 2024

Onsdag 24/1-2024 20:01

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt igen somnade som jag skulle och sov sedan till sex tiden kom sedan ur sängen till 10:45 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen igen idag till tolv tiden fram till 14:00 idag. Sedan till 14:50 tiden stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var nog allt för idag det ja. Men en bra dag och natt idag.

TRÄNING: Jaha körde idag men hoppade lite idag tappade farten helt idag på slutet och la ner.

ROMAN: Ja kom idag om underfund men det jag innan inte fattade och allt gick bra idag har kommit till sista personen och det är rätt mycket att göra nu och jag skrev smått med på slutet.

MUSIK: Jaha inget här heller.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: