fredag 26 januari 2024

Fredag 26/1-2024 19:30

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt kunde inte somna igår för jag kollade mitt netflix konto och Facebook och paypal för det hade varit angrepp på dem och jag fixade Facebook kontot och Paypal var redan fixat men sedan Netflix gick inte att fixa. Så jag får göra detta en annandag och då kunde jag inte somna efter detta låg länge och hörde grannen snarka igen men tillslut somnade jag igen. Vaknade idag till 9:30 tiden sedan till 9:50 tiden så ringde mobilen för att jag skulle sätta igång skannern på båda datorerna och det gjorde jag sedan till 10:45 fick jag i mig frukosten och så sedan till 12:00 var jag nere med tvätten  och upp igen. Sedan till ett tiden var jag nere igen och fick upp tvätten på tork och sedan till 14:00 stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så sedan till 15:30 stack jag ner och fick upp tvätten och sedan gick jag igång med middagen hade idag som jag sa innan kyckling ben fyra och klyft och såg två serier idag samma serie två gånger idag och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Men nä, jo jag fick fixa musikdatorn för den hade inte igång mitt skydds program jo det var igång men det gick inte att starta det innan har jag fått ominstallera det men idag kom jag på en sak så jag slapp göra detta och nu är den igång med blir klar tills imonn tror jag visst.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Nej inget idag heller men tills imonn hoppas jag att jag kan köra igen.

MUSIK: Och nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: