fredag 19 januari 2024

Fredag 19/1-2024 20:02

DAG: Jaha till natt igen då ja och vaknade till tre sedan till sju och så till 10:00 tiden kom ur sängen till 10:30 idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:00 idag körde idag till 14:00 då jag stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Fick igång middagen till 15:00 tiden hade idag wok igen och idag var det gott igen. Såg nya X ja jag kommer inte ihåg vad den hette men det är bilar och don och lite till vet inte om serien slutar nu eller om det kommer mer. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe och en semla med köpte två idag tog en idag tar en imonn med tror jag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Körde idag och jag har kommit till person fem idag och kört lite på denna idag. En bra dag idag.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: