måndag 22 januari 2024

Måndag 22/1-2024 20:02

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt ja jag vaknade tidigt inatt igen till tre tiden sedan till sex tiden och så till 10:30 kom jag ur sängen till och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:00 körde idag till 14:30 tiden. Sedan stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg ett nytt avsnitt av samma serie med stallon och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och så var det inget mer idag.

TRÄNING: Jaha körde allt idag igen och det gick bra idag trotts att jag var lite sen idag.

ROMAN: Jaha har gått in på nästsista personen idag sedan är det tillägget som jag kom på sedan och jag hoppas att jag kommer upp till 250 sidor så kan jag sedan lägga till 50 till och komma upp i cirka 600 sidor bok det hoppas jag i alla fall. Detta är grovt räknat.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: