fredag 5 januari 2024

Fredag 5/1-2023 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång till 10:45 och sedan kom jag ur sängen till 10:50 då mobilen ringde för skann så det gjorde jag med båda datorerna. Sedan låg jag till 11:00 då jag kom upp och fick i mig frukosten idag igen ja jag tog nudlar idag igen tog igår också men idag hade jag inget pålägg så jag fick ta detta idag igen. Sedan la jag mig igen och så till 14:20 kom jag ur sängen och stack till ICA för att handla lite och så hem igen. Sedan gick jag igång med middagen till 15:00 jag klockan var nog närmare 16:00 när jag åt denna. Jag hade kotletter med pommes och såg en serie när jag åt idag igen. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och så la jag mig igen fram till nu.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Jaha inget här heller idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: