söndag 28 januari 2024

Söndag 28/1-2024 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt grannarna var igång inatt och jag hörde dem rätt länge och sov då rätt kasst. Kom igång idag till sex tiden och kom sedan ur sängen till 10:30 tiden så idag tvättade jag håret och sedan fick jag i mig frukosten. Sedan till tolv tiden gick jag igång med romanen och körde den idag till ett tiden då gav jag upp och la ner och la mig på sängen till 15:30 idag och då gick jag igång med middagen hade idag kyckling och klyft idag igen och såg näst sista avsnittet av serien med Stallone. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha idag fick jag packat väskan och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja körde idag även om jag tappade farten till ett tiden gick det bra idag. Och om allt vill sig så kör jag imonn med.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: