tisdag 16 januari 2024

Tisdag 16/1-2024 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen sov okey fram till sju tiden kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till tolv tiden fram till 14:00 då jag spelade ett nytt spel jag köpte igår glömde säga det igår men spelade en stund sedan gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg klart filmen jag såg igår och den var väl okey att se inte mer. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och så har jag inte gjort mer. Jo jag spelade igen ett tag och jag är inte så bra på att spela men jag kör ändå lite jag spelar Trinity Fusion som jag köpte igår som jag sa innan.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja körde idag igen och det gick bra idag även om jag tänkte ge upp till 14:00 för att spela spel så gick det bra idag.

MUSIK: Jaha inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: