onsdag 3 januari 2024

Onsdag 3/1-2024 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och sov idag länge till 10:45 kom sedan ur sängen till 11:00 tiden fick i mig frukosten och så startade jag datorn för att köra romanen men idag gav jag upp och la mig på sängen igen. Låg idag till 14:30 då jag kom ur sängen och sedan till 14:50 stack jag till gymmet och sedan hem igen gick igång med middagen och såg en serie idag när jag åt en gammal som jag såg innan på HBOMax 30 coins som jag såg ett tag sedan men sedan hade glömt bort men såg idag igen. Ja sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Sedan kom jag ihåg att ta på rygg grejen hade den på idag igen en timme ja sedan var det inget mer idag. En kass dag och natt igen.

TRÄNING: Ja idag körde jag allt även om jag var lite sen idag så körde jag allt idag.

ROMAN: Och nej inget idag.

MUSIK: Nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: