måndag 15 januari 2024

Måndag 15/1-2024 20:00

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt jag vaknade till sex tiden sedan till nio tiden och sedan kom jag ur sängen till 10:30 tiden jag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:00 tiden körde sedan till 14:00 idag då jag tog paus och sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg en film idag men såg inte klart den hade inte lust att se idag den hette lift om jag inte minns fel. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen och så var det nog inget mer idag tror jag visst nä.

TRÄNING: Jaha körde allt idag men jag var väldigt sen idag och jag vet inte varför heller men jag slöade nog lite idag. Men annars gick det bra idag.

ROMAN: Jaha idag körde jag och jag tänkte sluta till 14:00 och det gjorde jag med men jag fick mycket gjort idag en bra dag och så sov jag inatt med då blir det bra.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: