tisdag 30 januari 2024

Tisdag 30/1-2024 20:13

DAG: Jaha idag är jag sen jag var sen upp med idag kom igång idag till sex tiden sedan kom jag ur sängen till 10:45 idag fick i mig frukosten och så la jag mig igen fram till 13:00 tiden då jag stack till stan först till stadium och sedan till Levis köpte ett par nya skor och sedan ett par nya jeans sedan stannade jag i ICA och handlade lite sedan hem igen. Gick igång med middagen till 16:00 tiden hade idag korv och börd och stripes såg idag en serie och lite till idag. Så sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var nog allt för idag det. En okey dag på det hela taget.

TRÄNING: Ja jag skall packa väskan idag har inte gjort innan men skall nu efter bloggen så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha om allt går bra så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: