söndag 21 januari 2024

Söndag 21/1-2024 19:49

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt ja jag vaknade till tre tiden jag hade druckit för mycket igår sedan till sex tiden och så till nio tiden jag kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 tiden körde den idag till 13:00 sedan gick jag igång med middagen till 15:30 tiden jag låg i sängen fram till 15:30 var idag seg som fan och fick inte mycket gjort idag ja i alla fall lite men inget mer sedan. Jag hade karréer med mos idag gott mos var det och såg ett nytt avsnitt av samma serie som jag såg igår på skyshowtime det är dem med Stallone kommer inte ihåg vad den heter men den såg jag idag när jag åt. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja idag har jag kört extra människor hela dagen ja så länge jag höll på idag i alla fall.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: