torsdag 25 januari 2024

Torsdag 25/1-2024 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag somnade som jag skulle igår och vaknade sedan till två tiden sedan till 3:30 och sedan till 10:45 då mobilen ringde kom sedan ur sängen till 11:00 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Jo jag väntade på att varorna skulle komma och det gjorde de till 13:30 tiden fick in allt och så kom jag på att jag hade köpt lite för mycket kött denna gång. Så jag fick ta ut kycklingen och lägga i kylskåpet för det fick inte plats får äta detta imonn och sedan på söndag igen. Så sedan skar jag upp köttet och la in och då fick det just plats ja allt utom kycklingen vill säga. Så sedan gick jag igång med middagen till 15:30 tiden hade idag hamburgare och klyft och såg ett nytt avsnitt av Stallone serien idag igen. Och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och ja sedan var det inget mer. Jo jag gjorde räkningarna idag till tolv tiden och jag får lite kvar denna månaden med gott mos.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha inget idag heller inte heller imonn då är det tvätt för mig igen.

MUSIK: Jaha inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: