fredag 12 januari 2024

Fredag 12/1-2024 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov till sex tiden sedan kom jag ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med tvätten till tolv tiden. Ja jag var nere med tvätten och sedan upp igen och sedan till 12:50 tiden var jag nere och fick upp tvätten på tork och så upp igen. Sedan till 13:30 tiden stack jag till apoteket och sedan till ICA för att handla lite sedan hem igen. Och sedan till 15:30 tiden stack jag ner och fick upp tvätten och sedan gick jag igång med middagen hade idag wok med pasta var ett tag sedan jag hade detta hade det lite för ofta innan så jag har inte haft på ett bra tag nu men idag var det gott igen. Såg idag två avsnitt av samma serie på Disney+ ECHO idag. Sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo så gick jag igång med skannern till 9:50 idag på båda datorerna kör ännu båda med. Ja kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha inget här heller idag men tills imonn så kör jag igen hoppas jag i alla fall.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: