torsdag 4 januari 2024

Torsdag 4/1-2024 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt sov jag länge men jag var uppe många gånger inatt på toan med sov idag till 10:45 kom sedan igång idag till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:30 tiden körde idag till 14:30 då jag la av för dagen. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kycklingben och stripes och såg på hockey idag när jag åt såg små kronorna vinna mot nått land som jag har glömt vad det var nu men de vann i alla fall. Så sent idag kom jag på att jag skulle ta kaffe och tog då två koppar kaffe igen och sedan har jag inte gjort nått på hela tiden fram till denna blogg.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Jaha körde idag och jag blev klar med denna extra personen idag gjorde rätt många sidor idag igen en bra dag idag.

MUSIK: Jaha inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: