tisdag 2 januari 2024

Tisdag 2/1-2024 20:20

DAG: Jaha sen idag till natt igen då ja en okey natt inatt sov fram till sex tiden sedan till 10:30 och sedan kom jag igång igen fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till ett tiden idag körde den fram till 14:10 tiden då jag gjorde slut idag. Sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie jag hade glömt ett tag nu på HBOMax har ett par avsnitt kvar att se såg idag ett. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha körde idag igen och körde klart på en person idag och skall gå över till person två men jag har en person mellan detta med som jag gör nu. Men idag gick det bra.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: