tisdag 9 januari 2024

Tisdag 9/1-2024 19:47

DAG: Jaha idag kom jag igång till sex tiden sedan låg jag till 10:30 innan jag kom ur sängen idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång idag med romanen till 11:00 och körde idag till 14:30 tiden då jag kom på att jag skulle ut och handla lite idag. Så jag stack ut och handlade sedan hem igen. Och gick igång med middagen till 15:10 tiden hade idag fiskpinnar och mos gott mos. Såg sista avsnittet av serien idag med men jag har annat att se tills imonn. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen och så spelade jag lite spel idag innan jag gick igång med bloggen. Men det gick så där idag hade inte tid att spela idag så jag la ner efter ett tag och jag hade också på mig västen i en timme idag igen.

TRÄNING: Jaha inget idag. Men jag packade väskan idag så jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha gick igång tidigt idag eftersom jag glömde ta mina tabletter igår såg jag idag när jag kollade detta och det var därför jag vaknade så tidigt idag. Men jag gjorde mycket idag även om jag inte hade koll på klockan alls idag så hann jag köpa mat med. En bra dag idag.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: