torsdag 11 januari 2024

Torsdag 11/1-2024 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt även om jag var lite seg idag när jag vaknade till 5:30 tiden sedan kom jag ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 13:00 idag lite seg var jag idag så jag kom igång sent idag igen. Körde idag till 14:00 tiden och så till 14:30 körde jag spel igen spirit of the North så jag kom vidare sedan la jag ner och gjorde sedan inget mer med detta. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg två serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två kaffe igen ja sedan var det nog inget mer idag tror jag visst nä. Jo idag spelade jag en rad till på eurojackpot skall lägga till denna till tisdags också till söndag igen. Men nu till fredag har jag en rad till att ta till så jag hoppas på tur tills imonn.

TRÄNING: Jaha inget idag igen.

ROMAN: Ja körde en timme idag men jag fick ändå bra gjort idag trotts att jag var rätt seg idag. Och det är roligt att läsa det jag skrivit för jag kan inte komma ihåg att jag hade skrivit dat för jag har tappat närminnet och långtidsminnet så jag kan inte komma ihåg vad jag hade skrivit innan.

MUSIK: Ja inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: