torsdag 1 februari 2024

Torsdag 1/2-2024 19:39

DAG: Jaha till natt igen och igen hade jag svårt att somna inatt men jag la mig inte som jag skulle igår heller får se inatt annars har jag svårt att somna igen ja lite lättare gick det när jag tog de nya tabletterna men nu får se hur det går inatt igen. Så var igång idag till sex tiden sedan till 10:00 då mobilen ringde sedan låg jag till 11:00 idag innan jag fick i mig frukosten och så la jag mig igen klockan var 13:00 när grannen ringde på och jag kom upp efter detta så satte jag igång med romanen till 15:10 idag så det var tur att grannen kom idag annars hade jag nog inte kommit upp idag. Så sedan till 15:30 gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och stripes och såg ett nytt avsnitt av nya serien på skyshowtime idag igen rätt okey att se. Och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag på denna punkt.

ROMAN: Jaha idag blev jag klar med polisen och går igång med förstertittaren imonn igen hoppas jag i alla fall. En bra dag idag.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: