fredag 9 februari 2024

Fredag 9/2-2024 19:54

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång idag till sex tiden sedan till 10:00 och kom sedan ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så till tolv gick jag igång med tvätten sedan upp igen och så till 13:10 tiden fick jag iväg till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så till 15:30 var jag nere och fick upp tvätten igen och sedan gick jag igång med middagen hade idag karréer och gratäng och såg ett avsnitt av samma serie jag såg innan på skyshowtime idag har två avsnitt kvar att se på den och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe och en semla gott mos. Och idag till 9:50 slog jag igång datorerna för skann igen är ännu igång och kör.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha inget idag heller.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: