tisdag 20 februari 2024

Tisdag 20/2-2024 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång idag till sju tiden sedan till 10:00 låg sedan till 10:30 innan jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Så idag glömde jag borsta tänderna jag har innan borstat tänderna till 12:00 eftersom jag har stark tandkräm men nu finns inte detta och jag får ta vanlig tandkräm och idag glömde jag ta detta innan jag får i mig frukosten. Men när mobilen ringde till 12:00 så borstade jag tänderna då och sedan gick jag igång med romanen körde den idag till 14:30 tiden då jag la ner romanen och gick igång med middagen till 15:00 hade idag fläks och löksås igen och såg ett avsnitt av samma serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo till mellan 14:30 och 15:00 spelade jag det nya spelet jag fick gratis och jag klarade av det idag Sheepy a short adveture hette det eller nått sånt tror jag fick det på steam gratis.

TRÄNING: Jaha inget idag på denna punkt men jag har packat väskan idag och sover jag inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha nu har jag tre sidor kvar att göra sedan skall jag skriva ut det igen och sedan gå igång ingen med det har ett par saker att göra sedan kommer jag läsa igenom hela och sedan skicka in det vi får se hur det går med det senare.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: