måndag 12 februari 2024

Måndag 12/2-2024 20:03

DAG: Jaha till natt och en kass sådan inatt grannen snarkade igen och jag låg länge innan jag tillslut somnade. Vaknade sedan till sex tiden sedan till åtta tiden och sedan till 10:45 tiden då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen till 12:00 idag men efter kass natt så la jag ner till 13:30 idag. Så sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Det gick inte bra idag men mer om detta nedan. Så sedan gick jag igång med middagen och såg färdig filmen jag såg igår det är bara film ett kommer tvåan en annan gång så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja och sedan var det inget mer idag tror jag visst nä. Jo jag beställde tid till sjukgymnast till torsdag ville ha till läkare men fanns inga tider att få så jag tänkte tar detta istället för läkaren eftersom jag vet vad jag har för fel på axeln.

TRÄNING: Jaha idag kom jag till gymmet och var seg som fan och tänkte jag hoppar övningar som gör ont i axeln men jag hoppade allt med för jag tappade farten helt och la ner idag. Efter kass natt så la jag ner idag.

ROMAN: Ja körde två sidor idag och sedan la jag ner och gav upp efter kass natt så. Men lite fick jag ändå gjort idag så okey idag.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: