fredag 23 februari 2024

Fredag 23/2-2024 19:48

DAG: Jaha idag kom jag igång till 9:50 då mobilen ringde och jag satte igång att skanna datorerna sedan kom jag ur sängen till 10:30 då jag fick i mig frukosten idag och sedan till 12:00 var jag nere med tvätten och så upp igen. Sedan till 12:45 var jag nere och fick upp tvätten på tork och sedan stack jag till ICA och sedan till apoteket och så hem igen. Jag fick ner och fick upp sängkläderna och så gick jag igång med att få upp tvätten till 15:30 jo jag låg på sängen med ett tag innan detta så sedan gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg idag på inte nått om jag inte minns fel och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo så skall jag kontakta coffeecop och köpa deras nya program men får se när jag gör detta måste kontakta dem innan jag gör detta troligen till den 5 nästa månad tror jag i alla fall.

TRÄNING: Jaha inget här idag.

ROMAN: Och nej inget här heller idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag dito.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: