torsdag 22 februari 2024

Torsdag 22/2-2024 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov okej fram till sex tiden sedan till 10:00 då mobilen ringde och jag kollade mitt spel och ingen vinst idag heller. Kom sedan ur sängen till 10:30 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:00 idag körde sedan till 14:00 då jag la av för dagen. Sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg idag en serie när jag åt och efter detta fick jag mig två koppar kaffe igen. Ännu en bra dag idag och imonn är det tvätt som gäller för mig hela dan. Ja till 16:00 i alla fall.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha körde idag även om jag hade lite problem med att lägga till idag så kom jag på vad jag skulle göra så får vi se sedan om jag lägger till mer sedan efter detta eller inte vi får se.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: