måndag 26 februari 2024

Måndag 26/2-2024 20:18

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt igen vaknade runt fem tiden då jag var uppe på toan sedan kom jag igång till 10:30 tiden kom sedan ur sängen till 10:45. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till ett tiden körde den idag till två tiden då jag la ner för dagen. Så sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Så fick igång middagen och såg en serie idag när jag åt och fick sedan i mig två koppar kaffe igen. Och så till 19:00 satte jag mig och läste ett tag sedan har jag leget på sängen mest. Innan detta nu och nu är jag här och skriver detta igen.

TRÄNING: Jaha körde idag och det gick bra idag med en okey dag idag.

ROMAN: Ja körde idag men tappade farten och la ner till 14:00 tiden tyvärr.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: