torsdag 8 februari 2024

Torsdag 8/2-2024 19:45

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen sov okey fram till åtta tiden sedan till 10:00 ringde mobilen och sedan till 11:00 kom jag ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:40 tiden körde den idag till 14:30 tiden. Så sedan till 15:00 tiden fick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg först lite av varje sedan en serie idag igen. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det nog inte så mycket mer idag. Jo imonn skall jag tvätta till tolv tiden sedan skall jag ut och handla lite och så hem igen. Men mer om detta imonn.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja körde idag igen och det gick bra idag med har kommit till gubben och hunden och det är rätt mycket att skriva på denna punkt.

MUSIK: Nä inget här idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: