onsdag 7 februari 2024

Onsdag 7/2-2024 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen sov fram till sex tiden sedan kom jag ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till 11:30 tiden körde den idag till 14:00. Sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång med middagen och såg en film idag nya Marves kommer inte ihåg vad den hette men nått sånt okey att se inte mer. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och så har jag inte gjort nått fram tills nu.

TRÄNING: Jaha idag tappade jag farten helt och la ner på slutet idag hoppade tre övningar idag och gick hem igen.

ROMAN: Jaha körde idag igen och jag kommer nog köra igen tills imonn hoppas jag i alla fall.

MUSIK: Nä inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: