tisdag 27 februari 2024

Tisdag 27/2-2024 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång till sex tiden sedan till nio tiden och sedan till 10:00 då mobilen ringde och kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:30 tiden idag igen körde idag till 14:30 tiden idag och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag pepparbiff och pepparsås och ris gott mos idag igen. Jag såg på en serie när jag åt idag och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så sedan idag så spelade jag lite Nintendo igen ett bra tag sedan nu jag gjorde detta men idag så körde jag lite igen. Och sedan till 18:00 så läste jag igen ett par kapitel.

TRÄNING: Jaha jag skall packa väskan idag har inte gjort ännu men skall göra nu efter bloggen. Så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha har kommit till andra nä tredje personen och jag tänkte att jag skulle läsa bara men inte heller. Men det gick bra idag igen lite seg start igen bara.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: