onsdag 21 februari 2024

Onsdag 21/2-2024 20:01

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen kom igång idag till tio tiden sedan kom jag ur sängen till 11:30 idag sen idag och rätt slö med. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:00 tiden idag och körde idag ja jag kollade inte på klockan idag och vet inte exakt när men slutade till 14:30 tiden tror jag i alla fall. Och sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg två sista avsnitten av the flash idag och det kommer inget mer heller nu. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och sedan var det nog inget mer idag tror jag visst nä.

TRÄNING: Jaha körde allt idag och idag hade jag inte ont i axeln alls. Så en bra dag idag igen och jag körde allt idag med.

ROMAN: Jaha idag körde jag sista tre sidorna och sedan skrev jag ut men jag glömde att fixa till kapitlen nummer jag la till massor och fick sedan ta och fixa detta i en uppdatering som jag sedan la till i datorn. Men jag glömde detta när jag skrev ut. Men jag vet redan vad jag skall göra på det och vad jag skall lägga till så nu har jag att göra ett tag till sedan kommer jag skicka in det tror jag i alla fall.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: