söndag 11 februari 2024

Söndag 11/2-2024 19:48

DAG: Jaha till natt igen då ja och kom igång inatt till fyra tiden sedan till 10:00 när klockan ringde och så kom jag ur sängen till 11:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till tolv tiden körde sedan till 14:30 då jag sedan gick igång med middagen till 15:00 tiden hade idag karréer med pommes och såg förs en sak sedan gick jag på en film på skyshowtime nya mission impossubile men såg inte klar den idag hade inte tid att se idag eftersom jag såg annat innan och jag vet att det inte stavas så men nått sånt är det. Ja efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och sedan har jag pillat med mobilen för att få ett program att fungera och det går inte så jag skiter i det idag.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha idag körde jag igen och det gick bra idag igen så jag kör igen tills imonn om jag sover då vill säga vi hoppas på det i alla fall.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: