måndag 19 februari 2024

Måndag 19/2-2024 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen vaknade till sju tiden och kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:00 idag körde den till 14:30 idag då jag gav upp för dagen och sedan stack  jag till gymmet till 15:00 sedan hem igen och gick igång med middagen och såg idag två avsnitt igen på samma serie och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var nog allt för idag tror jag visst ja.

TRÄNING: Jaha körde idag allt igen och jag hade inte ont i axeln idag jo lite men inte så mycket som innan så en bra dag idag även om jag var lite sen idag.

ROMAN: Jaha körde idag och nu är det inte så långt kvar att köra men jag skall gå igenom den igen och lägga till lite till tror jag i alla fall kommer nog sluta på runt 290 sidor och det är okey det bör ge mellan 500 och 600 sidor i bokform tror jag i alla fall.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: