lördag 17 februari 2024

Lördag 17/2-2024 19:56

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen kom igång idag till sex sedan kom jag igång igen till 10:45 och kom sedan ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen igen till 12:00 tiden körde idag till 14:30 då jag satte igång med att lag träningsmaten och sedan gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg idag igen två avsnitt av samma serie idag. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Men en bra dag idag igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha idag körde jag igen och det gick bra idag igen får se hur det går tills imonn då bara bra igen hoppas jag i alla fall. Och jag kanske kommer upp till 300 sidor vilket ger ungefär 600 sidor i en bok men det är inte exakt mellan 500 och 600 sidor hoppas jag i alla fall.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: