söndag 25 februari 2024

Söndag 25/2-2024 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen kom igång till 5:30 var då uppe på toan och sedan kom jag igång till 10:00 då jag kollade spelen men vann inget idag heller. Så sedan till 10:30 kom jag ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 13:00 idag låg länge på sängen idag igen. Så var sedan klar med detta till 15:00 då jag gick igång med middagen hade idag fiskpinnar och mos gott mos. Såg sista avsnittet av serien jag såg innan det var lioness på skyshowtime. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen och så till 18:00 idag så satte jag mig och läste igen har gått lång tid innan jag läste och då kom jag på att jag måste lägga till mer skall läsa varje dag nu fram över för jag gjorde inte detta innan men nu så. Ja så fick jag i mig två koppar kaffe igen med mellan detta med. Mer om detta nedan på roman.

TRÄNING: Jaha idag har jag packat väskan och jag kör imonn igen om jag då sover vill säga vi hoppas att jag sover igen inatt med.

ROMAN: Ja idag läste jag igen har varit ett tag sedan jag gjorde detta men idag så och jag har mycket att lägga till innan min roman är bra så jag kör igång igen tills imonn med att läsa sedan när jag har läst så skall  jag lägga till mycket vi får se hur det går med det.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: