onsdag 28 februari 2024

Onsdag 28/2-2024 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt inatt somnade som jag skulle men vaknade sedan till sex tiden och då snarkade grannen och jag låg sedan till nio tiden innan jag somnade igen och kom sedan igång igen till 10:45 då mobilen ringde kom sedan ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så la jag mig igen och idag låg jag till 14:00 och jag la ner romanen idag hade inte lust att köra idag. Så sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg idag ett tag på nya vattenmannen fast då på engelska och den var rätt kass så jag orkade inte se klart idag utan la av och fick sedan i mig två koppar kaffe igen och nu är jag här. Tämligen kass dag och natt idag.

TRÄNING: Jaha körde idag men gav upp och la ner jag missade ett par övningar idag men efter kass natt och dag så.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Jaha inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: