torsdag 29 februari 2024

Torsdag 29/2-2024 19:45

DAG: Jaha till natt igen då ja och kom upp ett antal gånger inatt jag drack för mycket igår så lite kass natt. Så sedan kom jag igång till nio tiden sedan ringde mobilen till 10:00 för att kolla spelet men jag vann inte nått idag heller. Sedan kom jag ur sängen till 11:00 idag fick i mig frukosten och så la jag mig igen till 13:00 då jag gick igång med romanen körde den idag till 14:30 då jag la av och så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter och ris och pepparsås idag igen. Såg klart filmen jag såg igår och den var tämligen kass att se men nu är det gjort i alla fall. Sedan gick jag igång med en ny serie såg lite idag ser mer imonn det är 9 avsnitt att se också på HBOMax the last of us skall se imonn igen har att se ett par avsnitt ja 9 som jag sa. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och jag köpte från cdon svenskjävlar och svenskjävlar chokad skall hämta en sak till tills imonn smålänningar. Jag kan få i mig tre eller kanske fyra svenskjävlar sedan vill jag inte ha mer för då kan jag må illa. Sedan spelade ett spel idag som var ett tag sedan jag spelade men det gick så där idag och jag la ner.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja är seg igen har inte större lust att köra igång men sedan när jag kör igång så går det bra ändå.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt.

Inga kommentarer: