fredag 1 mars 2024

Fredag 1/3-2024 19:58

DAG: Jaha till natt igen då ja var uppe ett otal gånger inatt med på toan kom sedan igång till 9:50 då mobilen ringde och jag satte igång datorerna på skann sedan kom jag ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten idag och sedan gick jag igång med romanen till 12:30 tiden körde idag till 13:30 tiden då jag la av för dagen och så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Sedan tog jag mig en dusch och så till 15::00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en film idag igen. Code 8 part II såg på netflix idag och den var okey inte mer. Så sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo så köpte jag nya coffeecup site designer för 69 dollar och så stängde jag av på hemsidan kontakt sidan för den har jag inte råd att ha mer nu när jag inte får hela programsviten för 99 ligger på 199 nu och det har jag inte pegar till idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha körde lite idag på denna punkt men tappade farten och la ner till 13:30 tiden.

MUSIK: Nä inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: