söndag 31 mars 2024

Söndag 31/3-2024 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov okey men vaknade redan till sju tiden sedan sov jag inte mer inatt kom sedan ur sängen till 9:30 tiden och fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag tappade farten helt och la ner allt idag. Så sedan till 12:00 fick jag igång lunchen med köttbullar och rundstycken ett och ett halvt. Så sedan kom jag inte igång med nått alls idag tappade farten helt och la ner. Så sedan till ett tiden gick jag igång med musikdatorn jag la till gratis grejor som hade kommit upp och jag la till alla utom en sedan gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo så hade mitt webbprogram lagt till en summa på 750 spänn men i fredags fick jag tillbaks detta det har inte kommit in ännu men kommer nog till måndag tror jag.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha inget idag hoppade detta idag för jag var seg och hade inte lust att köra idag tar igen det tills imonn.

MUSIK: Ja inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: