lördag 9 mars 2024

Lördag 9/3-2024 19:59

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag fick inte ta mina tabletter inatt så jag sov illa inatt kunde inte somna igår utan låg länge och kom sedan igång idag till sex tiden sedan till 10:00 kom sedan ur sängen till 11:00 tiden fick i mig frukosten och så så satte jag gång med inte nått idag igen. Jo jag svarade på ett mail jag fick i fredags annars har jag inte gjort nått idag på hela dan idag. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag fiskpinnar och mos gott mos såg ett avsnitt av samma serie som jag såg innan och den var okey att se idag igen. Ja efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha inget här heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: