fredag 8 mars 2024

Fredag 8/3-2024 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt igen sov inte bara och kunde inte heller somna som jag ville inatt låg länge innan jag tillslut somnade kom sedan igång igen till 9 tiden kom sedan upp till 9:50 för att sätta igång datorerna på skann. Sedan la jag mig till 11:00 och fick i mig frukosten och så satte jag igång med tvätten till tolv sedan upp igen och ner till 12:50 tiden då jag var nere och fick upp tvätten på tork och sedan till ICA och så till apoteket igen. Ja sedan ringde sköterskan och sa att jag inte kan ta nya tabletterna igen och jag måste ta melatonin igen och då går det på massor igen men läkaren skall ringa en dag så får vi se om det finns annat att ta eller inte. Så sedan hem igen och så till 16:00 idag kom jag på att jag skulle ner och få upp tvätten igen men det var ingen där nere och jag fick upp allt och sedan gick jag igång med middagen till 16:30 idag sen igen. Hade kotletter med pommes och såg ett nytt avsnitt av samma serie idag igen. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och sedan fick jag avkalka bryggaren så nu var det inget mer idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja inget idag heller.

MUSIK: Och nej inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: