tisdag 5 mars 2024

Tisdag 5/3-2024 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt men jag vaknade tidigt idag till sex tiden låg sedan till 10:00 innan jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till efter 12:00 idag glömde borsta tänderna imorse gjorde detta till 12:00 idag. Så sedan gick jag igång med romanen och körde den idag till 14:00 då jag stack till apoteket och hämtade lite sedan hem igen. Och jag gick igång med en gång med middagen då var klockan redan 15:30 tiden jag hade idag karréer med pommes och såg först en serie sedan en till idag såg jag true detektivs på HBOMax ser the last of us en annan gång den nya finns just nu i tre säsonger som jag skall se innan något annat. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha idag har jag packat väskan och jag är redo för att köra igen tills imonn.

ROMAN: Jaha idag var jag pigg igen och jag vet inte varför jag är detta eller inte är detta men idag så var jag pigg och det gick bra att köra idag fick en hel del gjort med idag en bra dag idag.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: