fredag 29 mars 2024

Fredag 29/3-2024 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt var grannen tyst och jag somnade när jag skulle till ett tiden sov sedan fram till 7:30 och sov sedan inget mer idag kom sedan ur sängen till 9:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till ett tiden körde den idag till 14:00 för idag skulle jag ut och handla sedan tänkte jag gå en runda men det gjorde jag inte idag det satte igång att regna så jag vände hem igen och kom hem efter 40 minuter. Ja sedan tror jag inte att det satte igång att regna men det visste jag inte då. Så gick igång med middagen hade idag hamburgare och klyft och såg en serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha idag körde lite i alla fall men jag fick gjort idag med och det blev bra med idag trotts att jag inte körde mer än en timme idag.

MUSIK: Och nej inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: