onsdag 6 mars 2024

Onsdag 6/3-2024 20:01

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt men en kass dag igen kom igång till tio tiden kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så la jag mig igen och låg sedan till 14:10 sedan till 14:40 gjorde jag mig iordning och gick ner med soppåsar till insamlingen och sedan till gymmet och så hem igen. Fick igång middagen och såg idag ett avsnitt av samma serie jag såg igår och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och sedan har jag inte gjort mer idag på hela dagen kass dag igen. Jo jag läste till sex (18.00) tiden idag igen men annars inget idag.

TRÄNING: Jaha idag har jag inte tagit rätt lapp med mig till gymmet och fick ta övningar för minnet och köra men det gick det med idag.

ROMAN: Jaha inget idag på hela dan idag.

MUSIK: Jaha inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: