torsdag 7 mars 2024

Torsdag 7/3-2024 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov till sex tiden sedan runt sju åtta så somnade jag igen och kom sedan igång till 10:00 tiden kom sedan ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:30 tiden körde idag till 14:20 tiden sedan körde jag spelet ja Nintendo Zelda och klarade av bossen idag och kör vidare till nästa gång. Så sedan till 15:50 tiden kom jag igång med maten hade wok idag men jag timade fel idag och det blev så där idag. Såg ett nytt avsnitt av samma serie idag och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var nog allt för idag det ja.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja fick gjort idag trotts att jag kom upp tidigt idag och en okey dag idag och imonn är det tvätt som gäller för mig hela dagen men skall ut och handla med en sväng.

MUSIK: Japp inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: