lördag 30 mars 2024

Lördag 30/3-2024 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag somnade som jag skulle igår men sedan vaknade jag till tre tiden då grannen satte igång att prata höll på inatt till 4:00 och då somnade jag igen och sov sedan till nio tiden kom sedan ur sängen till 10:00 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 tiden idag körde idag till 14:30 då jag gick igång med en lunch av ägg rundstycken och sill gott mos liten påsk lunch idag. Sedan dröjde jag med middagen till 16:20 tiden då hade jag korv och klyft men var inte så hungrig idag så jag åt inte upp allt idag. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Men nu är jag sen glodde på Youtube idag för länge.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha blev klar med andra personen idag och skall tills imonn köra igång med tredje personen om jag då sover vill säga vi hoppas på det eller hur.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: