söndag 10 mars 2024

Söndag 10/3-2024 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt gick det inte bra alls somnade någon gång till ett tiden och vaknade sedan till fem och sedan dess har jag varit vaken. Och jag såg idag när jag åt middagen och tog min tablett att jag hade glömt ta en tablett igår så jag hoppas att jag sover bättre inatt annars blir det jobbigt tills imonn när det är träningen med. Kom ur sängen till 10:00 fick i  mig frukosten och så så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelet lite idag men annars har jag inte gjort nått på hela dan idag. Men till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter och pommes och såg idag ett avsnitt och en halvt till av samma serie jag såg innan idag. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var allt idag men jävligt kass natt så jag hoppas att läkaren ringer imonn och att hon kan fixa en ny tablett till mig annars ligger jag illa till.

TRÄNING: Jaha har packat idag och jag hoppas jag sover bättre inatt än går natt så kör jag igen tills imonn. Väskan är packad i alla fall.

ROMAN: Ja jag hoppas på imonn men tror knappt det men jag hoppas i alla fall.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: