söndag 3 mars 2024

Söndag 3/3-2024 19:54

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen kom igång idag till sex tiden sedan till nio och så kom jag igång idag till 10:00 då mobilen ringde kom sedan ur sängen till 10:45 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 idag men jag satte igång med att läsa idag till 11:00 tiden så jag kom igång sedan till 11:30 just efter jag hade tagit min tablett körde idag till 14:20 tiden då jag la av och så satte jag igång med att spela Nintendo zelda idag kom fram till andar bossen men körde inte idag. Så sedan fick jag igång middagen till 15:00 tiden hade idag karréer med pommes och såg ett nytt avsnitt av the last of us och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn igen om jag då sover vill säga vi hoppas på det inatt igen.

ROMAN: Ja idag var jag piggare av någon underlig anledning och jag gjorde mycket idag men så tappade jag farten på slutet idag igen. Jag borde inte vara pigg idag men det var jag och jag fattar inte hur det fungerar igen.

MUSIK: Jaha inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: