tisdag 26 mars 2024

Tisdag 26/3-2024 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov rätt okey från ett tiden fram till nio tiden låg sedan till 10:30 innan jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och så sedan till 13:00 idag gick jag igång med romanen körde den idag till 14:30 tiden sedan till 15:30 gick jag igång med middagen hade idag korv och bröd och klyft och såg idag ett avsnitt av samma serie och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Var seg idag efter kass natt igår så jag fick ligga fram till ett tiden innan jag gick igång med romanen idag igen: Men en okey dag idag. Så var jag inte ute och gick idag heller har missat sedan fredag detta men jag kör igång igen till torsdag.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha kom igång sent idag men jag var trött idag efter kass natt igår men hoppas sova bättre inatt så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: