måndag 11 mars 2024

Måndag 11/3-2024 20:02

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov så där inatt men ändå okey trotts att jag inte tog gamla tabletter inatt heller. Kom igång idag till sju tiden sedan till 10:30 tiden men sedan låg jag länge idag innan jag kom ur sängen till 11:30 tiden idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo så ringde sköterskan innan jag kom ur sängen och sedan skickade hon ett sms så jag ringde henne till 10:45 tiden och jag fick en tid till läkaren till måndag 15:00 så den dagen går träningen bort till näst nästa måndag då. Så sedan låg jag till 14:00 då jag kom upp och sedan till 14:50 tiden stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg en av samma serie idag och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha idag så var flera maskiner under reparation så jag gjorde inte allt idag utan hoppade dessa som inte fungerade idag.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: