lördag 10 februari 2024

Lördag 10/2-2024 19:47

DAG: Jaha till natt igen då och en okey natt inatt vaknade till fyra sedan till 10:30 och sedan kom jag ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen till 12:30 tiden körde sedan fram till 14:00 eftersom jag skulle göra träningsmaten och den gjorde jag och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg näst sista avsnittet av serien har ett till att se imonn. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och en semla idag igen. Ja det var nog inget mer idag tror jag visst nä.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja jag kom igång lite sent idag men det gick bra idag ändå och jag fick ett par sidor gjorda idag igen.

MUISK: Nä inget här idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: