onsdag 14 februari 2024

Onsdag 14/2-2024 20:01

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt även om att jag somnade lite sent igår igen. Vaknade igen till 10:00 kom sedan ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen igen till 12:30 tiden körde idag till 14:30 tiden sedan stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick i mig middagen och såg en serie när jag åt idag igen och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja en mini blogg idag igen.

TRÄNING: Ja idag gjorde jag inte allt hoppade två övningar idag igen men jag tror att jag inte använder axeln alls på onsdagar.

ROMAN: Ja körde idag igen och det gick bra även om jag la mig ett par gånger och hade lite svårt att komma upp idag igen.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: